Затвори
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.
Вашето мнение е важно за нас.
Отказ
Изпрати

Луксозни марки губят младото поколение

Компании за луксозни стоки самодоволно продават на установените си клиенти, пренебрегвайки следващата вълна. Тази нагласа може да застраши бъдещия им бизнес, защото младото поколение е скептично към скъпи придобивки като тези, предлагани от Louis Vuitton и Burberry, посочва доклад на Unity Marketing, цитиран от Business Insider.

Досега луксозните марки са навлизали по лесния начин на пазара при своите надеждни клиенти. "Търговците на лукс са изправени пред предизвикателството да препозиционират своите марки към следващото поколение на високо образовани хора, които всъщност скоро ще бъдат богатите млади хора. Брандовете ще трябва да се адаптират, за да отговарят на изискванията на идното поколение", предупреждават маркетинг изследователи.

Според тях това е трудна задача, тъй като проучвания показват, че младите хора смятат, че луксозните марки са надценени и не си струват парите. Докато това поколение няма много влияние на пазара сега, изследването прогнозира, че до 2020 г. то ще бъде много по-заможно и ще купува по-скъпи стоки. Ето защо маркетингът към по-младите хора трябва да бъде основен приоритет.

"Разбирането на стремежите на това поколение за луксозен начин на живот е от решаващо значение за луксозните марки, включително какво парите, положението и успехът означават за тях. Компаниите ще трябва да въведат иновации с нови продукти, услуги, маркетингови стратегии и брандинг концепции, както и да изхвърлят старите идеи, които ще се окажат неефективни, дори контрапродуктивни при пускане на пазара", посочва още докладът.

Източник:сп.Мениджър