Затвори
Изпратете своето запитване, коментар или препоръка и ние ще се свържем с Вас при първа възможност.
Вашето мнение е важно за нас.
Отказ
Изпрати

Facebook премахва възможността за спонсориране на 17 вида публикации

От 15-ти септември, брандовете вече няма да могат да преобразуват в реклами публикации като смяната на снимките на профила и препоръките за дадени места във фейсбук. 
Facebook ограничава видовете органични постове, които Страниците ще могат да рекламират, с цел рекламите да станат по-прецизни, съобщиха от компанията в четвъртък.
Досега марките можеха да увеличават обхвата на публикациите си чрез спонсориране, като по този начин Facebook ги пускаше като реклами в News Feed. Това вече няма да бъде възможно, тъй като Facebook продължава да ориентира рекламите си към постигането на реални биснес резултати, за разлика от обикновената социална ангажираност, това подчерта многократно Шерил Сандберг – главен оперативен директор на компанията.
„Ние искаме фирмите да използват реклами във Facebook, които да са най-добрата възможност за постигане на техните бизнес цели, затова премахването на опциите за подсилване на публикациите ще намали сложността и ще им помогне да намерят най-подходящият начин за постигане на най-добри резултати“, каза продуктовият мениджър на Facebook Jyotika Prasad в изявление по имайл.
От 15-ти септември Страниците вече няма да могат да споснорират 17 вида публикации, включително профилни снимки; снимки и видеоклипове, качени чрез камерата в приложението на Facebook; публикации, качени в хронологията на страниците. Всички реклами, платени преди 15-ти септември, които подсилват тези типове публикации, ще спрат да се показват след 29-ти септември.
"Страниците рядко популяризират тези типове публикации, а и резултатите не са толкова силни, колкото резултатите от нашите по-популярни рекламни формати", това гласи публикация в блога на Facebook, обявяваща промяната.